Shf evet bendede 5. Haftada görmüştü doktor düşük riskin var demişti devlette yollamıştı ilaç bile vermeden tabi hemen özele gittim progestan ilaç verdi iki hafta sonra gittiğimde cok şükür yok olmuştu kanama alanı inşallah sizinkide yok olur Rabbimin takdiri ilahisi bazilarinda 4-5 tane kanama alani gorulenler bile olmuş ama rabbim nasip ederse hic birsey olmaz gonlunuzu ferah tutun