Kbra_kanat17 Kızlar 13+6 haftalık hamileyim. 2 haftadır geçmek bilmeyen şiddetli baş ağrısı çekiyorum. Ne yapabilirim ? Benmle aynı durumu yaşayan var mı.? Bitki çayı vs. İçemiyorum parol sadece belki bı fikriniz vardır. ? ❤️
Mucizem4242 Kbra_kanat17 11. Haftaya girdiğim gibi şiddetli baş ağrım başlamıştı ne yaptı isem geçmedi ayağa kalkmaya hareket etmeye korkardım, şimdi 14 haftalık olduk biraz da olsa rahatladım valla çok zor oluyor canım Allah yardımcın olsun
aysenur_akay Kbra_kanat17 ben de 15+5 hamileyim sürekli tekrarlayan baş ağrım var benim de doktora gittim migrenim çık hamilelikten sonra parol da geçirmiyor
Dilogunes-1 Kbra_kanat17 benim de iki haftadır baş ağrım oluyor. Parol içiyorum temiz havaya çıkıyorum. Migrenim varmış ağrılar giriyor
Kbra_kanat17 Çok şükür zaman gectikte benimki de hafifliyor. ama arar ara tekrarlıyir yine. Rabbim herkese şafi ismiyle şifa versin , sağ sağlim yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin insAllahh. 🤲🏻❤️
Faymer1 Kbra_kanat17 bende 13 haftalığım artık dayanamıyorum 🥺zaten migrenim de vardı ama hergün bu ağrılar beni mahvetti hem baş ağrısı hem halsizlik kolumu bile kaldıramıyorum ne zaman geçecek ya tansiyonuma da baktırıyorum 12.8 bazne 13.8 14.8 arası çıkıyor bilmiyorum ya Çarşamba Hastaneye gidecem bakalım doktor ne diyecek 🥺😰
Kbra_kanat17 Yarın dr.a gidicem kızlar tahlil faln isterim artık bakalım neler eksik cıkacak. 🙄 Çünkü birçoğunuzun dediği Gibi kolumu kımıldatacak bile halim olmuyor çoğu zaman.
Selinmoon Kbra_kanat17 benimde migrenim var başım ağrıyınca dayanılmaz oluyor hamileyim ağrı kesici aldım ama inşallah bir zararı yoktur arveles içtim