Nasıl gidiyor kızlarrr benim 2 gündür sancım var bebişim ters olduğu için bu kontrolümde sezeryan günü alacağım şuan 37+3 haftayız tam 38 de gidip 38in içinde veya 39 da gün alırım büyük ihtimalle çok az kaldı çok heyecanlıyım ve korkuyorum da geçen gün nstye girdiğimde 2 tane kadın doğuma hazırlanıyordu onların yerine ben heyecanlandım sanki ben doğurucam gibiydi😂😂😂