Kızlar merhaba, eşim doktora göründü. Sperm sayısı fazlaymış fakat hareketi yavaşmış. İğne vermiş bir tane bide ilaç yazmış 5 6 tane. Bir ay sonra kontrole gel demiş. Bu durumu yaşayan var mı nasıl bir yol izlediniz mi neler yaşadınız acaba ? İğneden sonra spermin hareketi hızlanması mı gerekiyor. Hızlanmazsa ne oluyor