Senay1 sizle bu karın sertleşmesi konusunda yazışmıştık ne yaptınız diye bakayım size yazayım derken bu postu gördüm. İnşallah 34 olacak salıya kadar sonuçta. Önceki de 30-31 de doğmuştu benimki gibi. Sonuçta 34 de bir alt sınır en azından doktorlardan öyle duydum yani. Sezeryan olunca sizin durumunuz daha önemli tabi. Ama ben size dua ediyorum şuan. İnşallah kuvoze bile girmeden sağlıkla afiyetle kavuşacaksiniz. Sonuçta 2 kiloyu görmek bile önemli. İçiniz ferah olsun, onun nefes alacağı vakit saat yazılı ve bu asla değişmez.