16321 Dün beta hcg testi sonucu 1000 dan büyük pozitif çıktı. Bugün utrasonla bakıldı kese var ama içi daha dolmamış 10-15 gün sonra tekrar gel bakalım dedi. Sizce sıkıntı var mı bu durum normal mi?
_momnew 16321 benimde öyle söylemişlerdi bu hafta kese göründü bebek oluşmaya başlamış dedi Bilkent şehir hastanesi cuma günü ama dün tıp fakültesi kese gözüküyor bebek gözükmesi için çok küçük ultrasondan ultrasona fark edebilir dedi
Yagmurr8 16321 normal canım merak etme 6. Haftadan itibaren bebek oluşuyor önce kalbi sonra bütün uzuvlarıyla devam ediyor ama tabi bu kişiden kişiye değişen bir durum 6. 7. 8. Haftalarda kalbi oluşanlar var gayet normal bir durum
Bekaske 6+0 Haftada gittim kesede ne bebek ne yolk sac hiçbir şey görünmedi iki hafta sonra 8+0 da gittim bebek kalp atışı her sey normaldi insallah sağlıklı olduğunu görüp sağlıkla kucağınıza alırsınız
Prensesannesi96 16321 betam 2500 çıkmıştı günüm bayaaa geçmişti ultrasonda hiç gebelik yok dedi kese olduysa bebekte oluşur canım merak etme 😇 sabır sadece