Kızlar hamileliğimin ilk aylarında gündüz sürekli uykum gelirdi gözlerim kendiliğinden kapanırdı. Bi de bakardım ki oturduğum yerde uyumuşum 😅 2. Trimesterde bu durum geçti fakat şimdi 34. haftanın içindeyim ve yine ilk aylardaki gibi oldum 🤦🏻♀️ Gözümü açamıyorum devamlı uykum var. Var mı benim gibi olan ?