beyzzesen Kızlar merhaba, 5 haftalık gebeyim. Bursa millet mh.de ikamet ediyorum. Bu taraflarda bildiğiniz iyi bir doktor var mı? Özel devlet farketmez yeterki ilgili, bilgili, kibar bir insan olsun🙏🏽
cemreakgn beyzzesen merhaba canım bende yeni gebeyim birkaç hekim denedim en memnun kaldığım ayşegül iltaç akkurt ben iltaç hanımdan çok memnunum sanada öneririm fsm de kliniği muayene ücreti 600 tl eşide perinatolog hekim detaylılarımıda o yapacak iltaç hn takipliyim diye detaylı usg lerde de indirimli
Zcvbnm beyzzesen merhaba canım benim doktorum Ayşegül İltaç Akkurt ben çok memnunum fsm de muayenehanesi var çok kibar tatlı bir doktor
hamilebirisi Hayat hastanesinde Özlem ballıya gidiyorum ben memnunum millet mahallesinde oturuyorum 15 dakikada hastanede olursun hem yakın da
beyzzesen Gdmr Ezel16 esra1791 teşekkür ederiim🫶🏼 bi arkadaşımda pedmer de nuray kitapçıoğlu’nu önerdi. Ona randevu aldım. Memnun kalmazsam değerlendiricem tekrarr
Sinem044 Ezel16 merhaba kürtaj oldum kalp durmasından okan hocamı çok duydum gitmek istiyorum yaklaşımı fln nasil randevu aldım tekrardan bebek istiyoruz henüz hamile kalamadım kontrol amaçlı gidicem insalalh
esra1791 17 aylık oğlum var medicana volkan aksakallıda doğum yapmıştım 19 haftalık hamileyim kızımız olucak Volkan beye gidiyorum tekrar. ben çok memnun kaldım benle birlikte tavsiyem üzerine 4-5 arkadasımda onda doğum yaptı çok memnundu hepsi
Gdmr beyzzesen ben riskli gebeliğim mesela inanın benden daha cok doktorum bebeğimi düşünüyor çok aşırı alakalı.
beyzzesen Gdmr sağlıkşa kucağınıza alırsınız umarıım. Bende memnun kalmazsam tavsiyeleri dinleyeceğiim
qwertqwert beyzzesen bende iltaç Hanım gebesiydim doğum yaptım yeni acıbademden hastasıydım orada muayenesi 1320 ödüyordum kliniğinde 600 tl kesinlikle öneririm harika bi süreç geçirdim iyiki iltaç akkurt ❤️
beyzzesen qwertqwert peki dogum olarak daha cok hangi dogumu yaptiriyor iltac hanim bilginiz var mi?💐
qwertqwert beyzzesen pembe mavi acıbadem nilüfer doruk canım kesinlikle öneririm ben bir çok hekim değiştirerek iltaç hanım ile tanıştım çok çok memnunuz ailecek
qwertqwert beyzzesen valla benim dönemimde biz 4 gebe çoğu zaman aynı anda kontrollere geliyorduk 3 ümüz normal doğurduk o hafta baya doğumu vardı iltaç hanımın tamamen son kontrollere bağlı olduğunu düşünüyorum canım bence hekim en doğru yönlendirmeyi yapar tabi şu sıralar hekimlerin çoğu sezaryana döndü ama biz iltaç hanıma güvendik son ana kadar o en iyisini bilir dedik pişmanda olmadık
Nazugrak16 beyzzesen şehir hastanesi ne gidiyorum Mehmet Karabulut ve yılmaz cetine gittim ikiside işinin ehli iyiler hastanede guzel