beyzacmvrc Mine_uls1 pekmez isitip limon sık ılık su zeytinyağı karabiber ekle iliyincs iç faydasını görürsün inşallah icebilirsen sirke sıcak su limon balda iyi geliyor
Ayseseyittem Mine_uls1 bende de 1 haftadr var dün doktor antibiyotik yazdı onu kullanıyorum inşallah işe yarar
Yek2121 Mine_uls1 Geçmiş olsun ben kuru dut kaynatıp içmiştim çok faydasını gördüm hergün en az 2 bardak iç çok iyi söktürücü özelliği var göğüsü yumuşatıyor Bir diğeri bir parça tereyağı koy ağzına böyle geriye doğru bademcik tarafına onu em insin yavaş yavaş aşağı oda iyi geliyor en son da uyumadan önce gece öksürüğünde özellikle pekmez iyi gelmişti azcık ısıttıktan sonra çok hafif sıcakken 3 4 kaşık yiyip uyuyordum oda gece rahat uyutuyordu umarım iyi gelir size de 🌸
Mine_uls1 Ayseseyittem umarım işe yarar bendede acayip bi öksürük var sadece ne yaptıysam geçmedi galiba bana doktor yolunu gözüktü
Rabiakumcu Ayseseyittem bende de var öksürük şurup kullandım ama yok artık ciğerlerim boğazım öküsrmekten çıkacak yerinden.bnde pazartsi gidicem .beş aylık hamileyim .Hangi doktora gidicem yani normal kadın doğuma mı hamile olduğum için yoksa göğüs polikliniğine mi şaştım kaldım
beyzacmvrc Mine_uls1 geçmezse doktora git yarın falan canım öksürük gebelikte önemli çünkü. Ben çok korkarım öksürükten öksürmeye başladım mi benden 1-2 ay boyunca gitmiyor Allaha şükür hafif 2 kez grip atlattim hiç öksürük olmadı. Dünden beri yine boğazım ağrımaya başladı umarım hasta olmam bende haftam da yaklaşıyor artık. benim annem bronşit olmuş çok oksurmus bana hamileyken 5. Ayda beslenme bagm kopmuş gelisimim durmuş araya ramazan falan girmiş annem oruç tutmuş bide 6. Ay bittiğinde kontrolde haberi olmuş apar topar sezeryana almışlar 700 g doğmuşum. Sonra astıma çevirmiş iyice zaten yilalrdir astım hastası. O nedenle çok korkarım ihmal etme hamileleron kullandığı antibiyotikler var
Mine_uls1 beyzacmvrc çok geçmiş olsun çok üzüldüm teşekkür ederim önerin için kesinlikle gidicem Allah’ın izniylede sende iyi olursun canım 🤲🏻
Idrnm 1 buçuk ay cektim öksürüğü en son antibiyotik verdi Dr cok şükür bu sayede geçti, pekmez bal ıhlamur hikaye öyle iğrenç bi salgin var ki Allah yardımcımız olsun
Idrnm Ayseseyittem 15-20 hafta arasında yaşadım bu rahatsızlığı şuan 22 haftadayim. Bebek etkilenmedi ama eğer antibiyotik kullanmasaydim gecmeyecekti ve artık etkilenecekti
Idrnm Rabiakumcu ben kendi Dr gittim KBB yonlendirdi. Oradan da randevu alıp gidene kadar ölürdüm direk acile gittim ve ilaç yazdı Dr sagolsun