beyzacmvrc SevgiKNGR ben aldım valla patikli tulum olmadıkça giyer uzun sure yani Ama mantık olarak baktığında alt üst takım tabi daha kullanışlı olur kussa veya kakasi cisi dışına çıksa komole değiştirmek yerine sadece altını veya sadece üstünü degsitirirsin Ben yine de tulum aldım alt üst çok almamıştım bir arkadaş bebeğinin kıyafetlerini getirdi onlar da hep alt ustmus iyi oldu
Minikannesi00 SevgiKNGR bende almıştım aşırı pişman oldum . Oğlum 4 kilo doğdu boyu da uzundu . Hiç giymedi öyle söyleyeyim. Sıfır olarak kaldılar . Şuan tekrar hamileyim hiç almam tulum. Alırsamda patiksiz alırım . Takımlar daha kullanışlı oluyor. Bebeğinde sürekli uzayan bir bebek olunca giydirmeden kaldırıyorsun içinde kalıyor. Bu sefer nasip olursa büyük beden almayı düşünüyorum
ilgihazaal SevgiKNGR tulum daha iyi giydirmesi utusu patiksiz olursa daha uzun zaman giyer herkesin beklentisi farkli bu urunlerden siz kendi tercihinize gore secim yapin en iyisi
Seval2468 SevgiKNGR bende hoşuma gidiyor diye ilk oğlumda hep tulum aldim. Oğlum 4 kilo 56 cm doğunca hiç biri olmadı çocuğun ayaklarını kastı. Alacaksanizda fermuarlı ve patiksiz olandan alın. Çıtçıtlı olanlar yikadikca Çıtçıtlı yerleri ya soyuluyor ya küf bırakıyor. 2. Ye hamileyim hep alt üst takım aldım tulum bi ilk oglumdan kalanlar var
Hazalaskin Zereniim giydiriliyor da canım çok kısa giyiyorlar ayaklı tulumları 2 hafta bile değil o kadar hızlı büyüyorlar
hulyaakgn34- Ben tulum çok seviyorum tek parça hemen giydir tamamdır iş …ama Ayaklı olanlar var onlar bi süre sonra bebek boyu uzadıkça kullanılmıyor birde ayaklı ama çıkarılır kendinden eldivenli tulumlar var onlar aşırı aşırı kullanışlı tavsiye ederim
Agg0207 SevgiKNGR alt üst takımlar daha kullanışlı benim kızım uzun boyluydu zayıftı ama hep küçük kalmıştı tulumları
fbulut97 SevgiKNGR ben hep tulum aldım ama sadece yenidoğanları patikli aldım onun dışındakileri patiksiz aldım her yerde çok kullanışlı ve pratik oluyor demişler ben de öyle olacağını düşünüyorum
nilsmomy SevgiKNGR ben hep tulum kullandım yenidoğan zamanı çok kullanışlı, fermuarlı sevmiyorum bazen fermuar ucu yukarı dönüp gıdısına batıyor ama onun dışında özellikle poposu çıtçıtlı olanlar harika😂
Merve3801 femme bndeeee büyük aldım hepsini yenidoğan değilde 3 ay 6 ay 9 ay karışık aldım tulum çok tatlı oluyolar ya
Nazlimom SevgiKNGR yoo giyiyor tulum daha kurtarıcı kolay giyiyor boyu uzadığı icin alma demişlerdir patiksiz alabilirsin ben patiklide aldım patiksizde hatta patiklileri bilekten kestim öyle bile giydirdim evin içinde😂
Esraguvennn SevgiKNGR patikli olanlar tam bir ziyan bence. Çünkü hele ilk zamanlar çocuk öyle büyüyor ki şaşırıyor insan. Yıkayıp kurutuyosun bı bakiyosun gerdiriyor çocuğu 😂 ama patiksiz olanlar yine ona nazaran daha çok kullanılıyor. Ki bende tulumu çok seviyorum. Ama ev içinde tulum yerine alt üst çok daha rahat oluyor. Alt değiştirme olarak falan alt üst takım çok daha rahat. Ben evde hep alt üst takım giydirdim ama yine içimde kalmasin diye her aya iki üç tulumda aliyodum bı yere giderken falan onları giydiriyodum.
Tugraseda SevgiKNGR özelliklede ayaklı tulumlar cok giyilmiyo cabuk kilo alıp hemen uzuyolar. Ayaksızlar yine giyiliyo
Merve171214 SevgiKNGR 8 aya kadar hep tulum giydirdim hep bir beden büyük aldım bana daha rahat geliyordu tulum
Hazelhazel SevgiKNGR bende ilk oğluma almıştım evet rahat oluyor özelliklede kışın ama takım daha çok kullanılıyor alt değiştirme sırasında rahat olduğu için