Zeliha272763 Kizlar 28 haftalık olduk ya ben sezaryan olacam doğum temmuz sonuna mı geliyor Ağustos başına mi
Nurdan11_ Zeliha272763 valla oturdum hesapladım canım temmuz sonuna denk geliyor 😃 sağlıkla al inşallah kucağına 🤭
hulyaakgn34- Zeliha272763 ağustosun ilk haftası sanırım 40 haftalık oluyor sezeryanda da okadar bekletmez temmuz sonunda doğum olur canım
Zeliha272763 Nurdan11_ inşallah canım bende hesapladım yine yanilirmiyim diye böyle bir post açmak istedim
rumeysakara12 benimde 28+2 aynı herhalde Ağustos başını bulur mu acaba çok geç olmasın istiyorum ya hayırlısı tabi 🤲
Nurdan11_ Zeliha272763 sezeryan olursan temmuz sonu eğer normal falan düşünüyorsan ağustos başı olur. Doktor bebeğin durumuna göre karar veriyor canım