Melekler12 teşekkür ederim yorumunuz için 3kisi oylamış onlar kız demişler. Asla erkek kız ayrımım yok sağlıklı hayırlı evlat olsun bana yeter ama merak ediyorum işte ☺️ ve bende hep erkek hissediyorum 🥰 doktor hiç tahminde bile bulunmadı kesinleşince konuşuruz dedi ☺️