Bebisannneessi Gebeliğim boyunca iştahım hep açık oldu ama yemeklerden sonra ağzımda kalan acı tat beni m ahfediyor var mı yaşayan çaresini bulan
Amineazra Bebisannneessi maalesef ilk aylar yaşadım çaresini bulamadım ağzıma şeker falan atıyordum 5. Aydan sonra geçti ancak
1072PINAR Bebisannneessi Maalesef bende de aynı durum söz konusu.Son aya girdim ama arasıra geçer gibi olsada tekrar ediyor.Dil fırçası ile agzinizi temizlerseniz rahat edersiniz naçizane tavsiyem.
Mgizem Bebisannneessi 33+6 oldum hala o acı tat oluyor yemeklerden sonra sanki demir yemişim gibi 😏 hiç geçmeyecek gibi de zaten. Mecbur doğurmayı bekleyeceğiz artık 🥲
Ayfer- Bebisannneessi ben 6. Aydayım hala bazen oluyor. Ben her yediğim şeyden sonra diş ve dil fırçalayarak çözğm buldum. Bana çok iyi geldi
Sitare21 Ve 12.haftalarda çok vardı hicbisey ise yaramıyor. 14 e gireceğim şimdi azaldı ama hala ara ara oluyor.