Kizlar sürekli okuyorum çoğu kişi bebegini ilk 12 haftada düşük yapmış veya kalbi durmus benim ki büyüktü 16 haftalikti haftaya kontrolum var büyük kaybetmis olmam korkmami gerektirir mi cok endiseliyim lütfen böyle durum yasayanlar varsa yazsin bidahaki gebelikleri nasıldı simdiden teşekkür ederim herkese