Feyzafeyza123 merhaba, hiçbir şey yokmuş zaten bugün normal haline döndü, stres sıkıntı etki edebiliyormuş bir de yeri azaldığı için eskisi kadar hareketli olmayabiliyormuş ama sizde de bunlar yaşanıyorsa yine de doktora gidin de gidene kadar içinizi ferah tutun hareketini hiç hissetmiyor değilseniz