momlife10 Bat 18-19 erken gebelik testi yaptım ama negatif çıktı. Tam 1 sene önce düşük yaptım hala pozitif bir sonuç alamadım sizce ne gibi sorun olabilir?
Esma1221 momlife10 momlife10 mutlaka rahim filmi çektir bende kurtajdan sonra 7 ay hamile kalamadim adet duzenim bozuldu rahim filmi cektigim ay hamile kaldim temiz cikti ama bence bi tıkanıklık olmuştu birde inofolik kullanmistim umarim tez vakitte hamile kalirsin
Esma1221 momlife10 ultrason da gorulmez canim bende bakiyordum temiz deniliyordu gerci rahim filmide temiz cikti ama o nu vesile oldu yoksa zaten mi olacakti bilemiyorum. Ama filmden sonra hamile kalan cok umarım tez vakkite istediğiniz sonuca hayirli bir sekilde ulaşırsınız
Birbahargunu Ben de 4 aylık kaybımdan sonra 2 yıla yakın hamile kalmadım sebebi yoktu tüp bebek yaptırdım bilmiyorum stresten sanırım ben çok takiyordum
Aysensrkan Ben 7 ay sonra hamile kaldım sigarayı bıraktığım ay hamile kaldım. Ovulasyon testi kullandım ve yumurtama günlerim ve çatlama günümde avakado tükettim işe yaradığını düşünüyorum denemelisin
momlife10 Esma1221 bu ay adet zamanı gerekli testleri yaptırıp rahim filmi de istiyormuş teşekkürler inşallah 🙏