Kızlar 35+1 günlük hamileyim henüz doğum tarihi vermedi doktorum. Haftaya çatı muayenesi yapıcam dedi ancak tansiyon yüksekliği var günde 4 kez Alfamed kullanıyorum. Yavaş yavaş ağrılarım başladı. Batma gibi şeyler oluyor kasıklarımda. Normal de sezeryan da seni çok zorlar göbek çevren yağlı dedi doktor. Stres yapmaya ve süre azaldıkça geriliyorum nasıl olacak, yetebilecek miyim diye korkmaya başladım size de oluyor mu? Birde doğum tarihi belli olan var mı benimle aynı hafta olup?