Bı duygullaştim ki oğlum var dört yaşına gircek hep hayalim bı kizimin olmasaydı. 30 haftalığım hep kıza benziyor ama kesin değil demişlerdi poposu dönüktü dün kesin kız dediler. Tek kızım tek dostum annem. Şükürler olsun bunca derdin sıkıntının arasında bana nasip eden Rabbime. Oğlum da dünyam onsuz yaşamı düşünemiyorum çok şükür Allahima ❤️