DursunAygnTc Kızlar merhaba sezaryen olacağım spinal anestezi diyor hekim sizce nasıl oluyor ağrı sızı çok Oluyor mu genel anesteziye göre daha mı iyi bilgisi olan arkadaşlar var mı
Faziletttt DursunAygnTc bende Çarşamba günü olacam inşallah ama genel istiyorum çok korkuyorum bende kusma çok oluyor cnm ondan belden istemiyorum
Zeliha66 DursunAygnTc bende 2gün önce bu konuyu doktorumla konustum genel mi olsum spinal mi arasındaki fark nedir diye. Genel daha riskliymis spinale göre eksileri daha fazlaymis
Esomami DursunAygnTc genele vore daha iyi agrin olmuyo hep uyanik oldugun icin 4 saat snra uyusuklugun gecmeye basliyo
Aryam2019 Sprinal anestezi kesinlikle tavsiye etmiyorum ben devlet hastanesinde kıl dönmesi ameliyat oldum belden yedim iğneyi iki gün sonra baş dönmesi ağrı ve kusma sebebiyle acile kaldırıldım 2 hafta baş ağrısı ve ömürlük bel ağrısı kaldı ben tavsiye etmiyorum 👎👎👎
Yaso Ben oğlumu spinal oldum doğumdan sonra çok ağrım oldu, kızımı epidural olucam 30 kasımda nasipse.
Zeynepsa DursunAygnTc ben spinal oldum. Belden vuruldugu icin bende agri kaldi. Ama herkesde olmuyor bu durum. Genel yerine spinal ol bence yavrunun dogdugunu görürsün .