meryem_06x benim hissettiğim acının aynısı, zaman sonra tekrarlıyor en son dayanılamayacak seviyeye geldi ultrasonla baktılar damar tıkanıklığı Çıktı işte ve tehlikeli bir şeymiş beyne falan sıçrayabiliyormuş bilginiz olsun hamilelikten dolayı gazdır vs diyenlere çok itibar etmeyin mutlaka ultrasonda bakılsın ( Kadın doğum yönlendirir ultrasona)