25+5 haftalıgım ıkı gün önce kontrolum vardı hersey yolunda masa bası ıste calısıyorum süreklı oturma pozisyonundayım ve artık rahım ağrısı acısı bazen dayanılmaz oluyor oturma pozisyonuyla mı ılgılıdır evde rahat rahat oturunca bır sey yok ıs yerınde agrılarım oluyor böyle durum yasayan var mı