Dün midem ağrısından hastaneye gittim. Sancısı olan bı kadın geldi ilk defa böyle bişeye şahit oldum kadına erkek bağırma dayanamayacagin ağrı değil deyip durdu yani insana acımasızca davranıyorlar hayır yani erkeksin nerden biliyosun doğum sancısını kadına yürü dediler kıvrana kıvrana ayaklarından kanlar akıyordu çok korktum hep dua ettim bize kim edecek 😥 gece rüyama girdi kendimi unuttum resmen.. hemşireye sordum ilk mi o ablanın evet dedi aslında çok ağrısı yok abartıyor diyor bana içimden bunu başkası için diyen benim içinde der Allah’ım kolay doğumlar nasip etsin çok zor çok korktum o tabloyu görünce 😢😢😢 siz kendinizi nasıl teselli ediyorsunuz ben kara kara onu düşünüyorum hemen sancilaninca evde çekmek son ana kdr daha mantıklı geldi tavsiyesini aldığım ender insanlar evde.cek hastanede müdahale etmiyorlar hemen diyorlar