Edakgndzzz Kızlar bu ay klomen kullandım. 6 mayısta çatlatma iğnesi oldum. İğne üzerinden 10 gün geçti bugün erken gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kan vermeli miyim beklemeli miyim ? Bilgisi olan yazabilir mi ?
myangelson Edakgndzzz en doğru sonuç için 14. Günü beklemelisin ben 14. Günü silik çizgi ile öğrendim
Bahaarrrk Edakgndzzz aşkım 14 günden sonra tekrar dene şu an erken bi dönem bemde 6ve 7 Mayıs’ta ovulasyon günümdü 14 günü bekliyorum test için
Edakgndzzz myangelson öncesinde yapılınca yalancı pozitif falan çıkıyomuş burda okumuştum. Benim direk negatif çıktı. Hala umut var mı yani
myangelson Edakgndzzz iğne etkisi erken geçmiştir senin belki de. Bazılarının vücudundan erken atilirmis bazılarının daha geç. Tabiki var umut dediğim gibi 14. Günü yap testi normal kaset testi benim doktorum öyle demişti bana
Haziran14 Bende bugün yaptım 10 günüm çatlatma iğnesinden sonra hayalet çizgi çıktı tabi acaba var mı yoksa yalancı pozitifmi bilmiyorum sadece çok ama çok aşırı bel ağrısı çekiyorum bu beni çok şüphlendirdi o yüzden yaptım
Lilosss Haziran14 merhaba benim de iğnenin 5. Günü . Daha bir şey yoktur biliyorum ama iğne etkisiyle pozitif çıkacak mı diye denemek için yaptım bugün 2. Silik çizgi çıktı 9 gün sonra kan vereceğim doktorum direk kan ver iğnenin 14. Günü dedi inşallah hepimiz için hayırlısı olsun umarım hepimiz pozitifleri görürüz