nesli5154 merhabalarr yine ben ☺️ dün çok şükür aşılamamı oldum. Öncelikle ilk eşimden sperm örneği aldılar onu işlediler vs. Sonra beni aldılar, özellikle idrara sıkışık olmamız gerekiyormuş, ben o anlamda baya sıkışıktım. İşlem totalde 5 dk filan sürdü hiç ağrı sızı vs olmadı bende. 5-10 dk uzandım çok sıkışık olduğumdan daha fazla dayanamadım yoksa yine bi 15-20 dk bekletiyorlarmış ama bana yeterli dedi doktor. Gün aşırı cinsel birliktelik önerdi, daha önce aldığım vitaminlere devam ettirdi ve ek olarak progestron fitil yazdılar. 8 haziranda da kan testi verip sonuca bakacağız, rabbim inşallah bu güzel duyguları bana da isteyenlere de nasip eder 🤲🏻