adn111 Kızlar bugün nstye girdim daha sonra doktorum tekrar istedi ama döndüğümde acil ameliyata gitmişti WhatsApptan gönderdim kendisine ama anlayan var mı bir sıkıntı yok dimi ben bisey hissetmiyorum çünkü