merhaba benım doktorumm 3 aysan sonra gidenilirsin dedi şimdi 5.ayımdayım bugün randevum var tabı sadece yüz bölgesi için ama yinede korkuyorum kimisi sorun olmaz ışık ve dalga boyu zarar vermez radyasyon yok lazerde diyor kimisi de gitme diyor bende sasırdım ne yapacağımı