Bende de üçüncü seviyede böbrek genişlemesi var.Doktorum her gebede görülebilir normalde tüp takıyoruz fakat bir sorun görmüyorum şu an için ve gebelik haftan ileride olduğu için bekleyelim doğumdan sonra düzelecek dedi.Ağrı için ise buscopan önerdi ama ben hiç kullanmadım.Arada ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil.