bsr0101 kızlar memlekete gidicem uçakla bebişim 25 günlük oluyor gideceğimiz gün çok rahatsız olur mu basınçtan korkuyorum daha önce tecrübesi olan var mı fikir verirseniz sevinirim
4bebeannesi 3kere bindim hic sorun yaşamadim 1aylik 40gunluktu bebeklerim sadece kalkis ve iniş sirasinda emzirin uyaniksa eğerr
Melekk_1 4bebeannesi evet bende öyle duydum iniş ve kalkışlar da emzir uyanık değilse de emzik verecekmişiz ağzına