Erbasc Damla tahliller temiz aslında sadece mantar olmuştu fitil kullandım geçmişti tekrar mı oldu acaba
Erbasc karperisi bende fitil kullanıyorum ama bi oluyor bi olmuyor bu sende de böyle mi sürekli yok yani