Herseyguzelolsun7 herkesin hatta her gebenin alması gereken kalori farklı canım malesef net birsey söylemek imkansız çünkü gebe kalmadan önceki kilosu ve duana kadar kaç kilo aldı bunların hepsi önemli bizim için ☺️ sağlıklı beslenmekte fayda var tabiki hem bebeğeniz kilo alıyor sizde minimum düzeyde kilo almış oluyorsunuz. 36. Haftadayım 10 kilo aldım. Günde 3 öğün beslenin mutlaka hamur işlerinden ve tatlıdan olabildiğince uzak durursan iyi olur fazla kilo ve bebeğe kilo aldıran şeyler değil. Günlük mutlaka kuruyemiş tüketiyorum çiğ abartacak kadar değil oturup 1 kase yeme mesela malım iştahımız açık 😀 süt ürünleri süt, yoğurt , kefir. Ekmeklerimi genelde tam buğday alıyorum çünkü aşırı kabızlık yaşıyorum ben 33. Haftadan beri besinlerle çözüm bulamadım. Haftada 2 gün mutlaka kurubaklagil , 2 veya 3 gün beyaz veya kırmızı et kalan 2 günde sebze benim beslenmem bu şekilde et yemeklerinin yanında mutlaka sebze olur haşlama yada yemeği lif açısından bol su tüket 2-3 lt ayrıca meyve tüketimi de önemli günde 2 adet yada 3 adet yiyebilirsin meyveyi suan aklıma gelenler bunlar ☺️ kahvaltıda hergün yumurta tüketmeyide unutma