Ranakzrn bugün tam 26haftalık olduk 2hafta sonra 7 aylık olucak ama henüz alışverişe başlamadım sizce geç mi kalıyorum 🙏🏼 hem 1ayda hallolur diye düsünüyorum hemde yetismezse diye stres oluyorum lütfen fikir verin sizde
Kubra2626 Bende 29 oldum daha yeni yeni başladım aslında gerekli olanları almaya başla bence sonradan zor oluyor ağırlaşacaksın sıcaklarda gelecek.
Kubra2626 Ranakzrn aceleye gerek yok aslında hepsi halloluyor ben sadece alışveriş yapmayı sevmiyorum sıcaklarda uğraşamam diye başladım. Hepsi yetişir merak etmeyin. Beğendiklerimi indirimde gördüklerimi alıyorum şu an.
_Kubraaa_ 21.haftamdayım. Birtek beşik kaldı. Herşeyi bitirdim sayılır. Ben heyecandan yaptım , heves. Gerçi zamda gelebilir bebek arabası puseti flanda aldım. Kıyafetleride hazır. Tavsiyem başlayın artık
Seyma0323 Paran varsa 1 ayda herşey hazır olur hatta 1 günde yoksa zor… Ben geçen sene doğum yaptığın halde 30.000 40.000 tl para gitti. Her ay yavaş yavaş aldım.