Bereninannesi Kızlar kızım 4.ayını tamamladı 5.ayına girecek ve asla yerinde durmayan kıpır kıpır hareketli bir bebek maşallah sizce bu ana kucağını alsam ne kadar süre kullanabilirim boşa almak istemiyorum bir yandan da.
Tbayram Bereninannesi bizde bunun farklı modeli var ama doğduğundan beri hiç kullanmadık. Elektriklisini aldık gündüz çoğunlukla onda uyuyor.
Elisanne Bereninannesi Artık hareketlenmeye başlamış ilk 4-5 ay kullanılıyor zaten sonra pek tercih edilmiyor önermem. 6. Ayında oturma 8-9. Ayında emekleme hareketlerini yapmaya çalışacak. Boştan yere masraf yapmayın derim 🌸
Tubaut Bereninannesi 5. Ayına girecekse gerek yok bence bende kullandım iyi oluyor ama bi iki ay sonra bebeğiniz durmayacak onda
Kubrakarahan Bence gereksiz kuşum benim fikrim bu tabiki ben almıycam zaten cok yatamıyorlar birde her bebek durmuyor bunlarda ben temizliğe giderdim hep görürdürüm kimse bindirmemiş bi kenarda tozlanıyor
Bereninannesi Kubrakarahan yok kuzum tüm yorumları okuduktan sonra vazgeçtim bende zaten teşekkür ederim 🌺☺️
Kubrakarahan Bunu düşünüyorum ben yine 7-8 ay kullanılıyormuş ve mutfağa şuraya buraya taşınır sizin baktığınız da uygun fiytalı baya ama zayıf oluyor bacakları cok uzun süre dayanmıyor
Bereninannesi Kubrakarahan senin attığın da güzelmiş canım ama yok ya yorumlarınızı okuduktan sonra vazgeçtim teşekkür ederim 🌸☺️
Heyzilwq Kubrakarahan ya bu çok yatar pozisyon da bildiğim kadarıyla değişmiyor de bi süre sonra bebek hafif oturmak ister yatar pozisyonda ne kadar durur bilemiyorum farklısın bende almayı düşünüyordum
Bereninannesi Elisanne bende böyle düşünüyorum ama kararsız kalmıştım yorumlarınız çok yardımcı oldu vazgeçtim teşekkür ederim ☺️🌸
Bereninannesi Tubaut benimki hele hiç durmuyor ne bileyim müzikli titreşimli olunca acaba durur mu dedim de vazgeçtim teşekkür ederim ☺️🌸
Cekilmezbirkiz Bereninannesi zaten bebek 5-6 ayından sonra durmaz bunda hareketlendiği için almanız gereksiz olur. Mama sandalyesi alın oturmaya başladığında mutfakta yanınızda kurtarıcı oluyor
1anne2bebek__ Bereninannesi bence boşuna almış olursunuz. Zaten en fazla 6 ay kullanılır bir de bebeğiniz hareketli bir bebekmiş boşa para vermiş olursunuz.
Bereninannesi 1anne2bebek__ bende böyle düşünüyorum kararsız kalmıştım yorumlarınızdan sonra en doğrusu almamak gerçekten ☺️🌸
Glcn12 Bereninannesi eşim çocuk doğduktan bir gün sonra buna benzer bişey aldı bir ay kullandık sonra kullanılmadı almayın derim gereksiz bişey birde sizinki büyümüş ve dönme ihtimali var kafalarını sürekli kaldırıyorlar ztn
Elfve Gündüz yatması için iyi oluyor mutfağa taşınıyor salonda yatıyor iyi yani bence ve pahalıya gerek yok. Kızımı pusete yatırdım bebekken altına battaniye koydum hafif oğlum için elektrikli aldım ama taşımak olmuyor onu bu sefer böyle alcam
Bereninannesi Elfve benimki büyüdü ya bide hiç yerinde durmuyor maşallah yatmayı hele hiç sevmiyor ama ne bileyim belki dedim müzikli titreşimli dikkatini çeker durur diye düşündüm ama uzun süre kullanamayacak biliyorum vazgeçtim o yüzden teşekkür ederim ☺️🌸
Hazalaskin Bereninannesi oo geçmiş sizden artık almayın bence dogmadan alsaydıniz 6-8 ay tepe tepe kullanirdiniz
1anne2bebek__ Bereninannesi sağlıkla mutlulukla huzurla büyütün yavrunuzu. Şansı bahtı açık olsun inşallah 🫶🏻♥️