Gizemlibirisi Kizlar 26 haftalık hamileyim.hersey normal çıktı çok şükür.seker yüklemesi yaptırmamı istedi.zamanim yoktu kalamadim.yaptirmak şart mıdır.kizim da yaptirmamistim.