kızlarr Allah rızası için bana akıl verin ben çocuğumu verdim hepsini galiba çünkü aklım almıyor. bu arada devlet hastanesine gidiyorum.15 haftalıkken ultrasonda erkeğe benziyor dediler ama net bi bir şey demediler bir sonraki randevumda göremediler bugünde detaylı ultrasonum vardı içeri girdim çok korkarak bakıyolardı bende korktım ağlıycaktım neredeyse bi sorun varmı dedim sağlığı iyimi hani down sendromlu olmasından korkuyordum. doktor hanımda yarım ağız yok dedi neyse tamam dedim sonra cinsiyetini sordum kız dedi ben şaşırdım çünkü erkek olduğuna çok inanmıştım erkeğe benziyor demelerine rağmen erkek hissediyordum kız mı ? dedim doktorda beni azarladı konsantremi bozma dikkatim dağılıyor dedi ben çok sinirlendim sanki durmadan konuşuyormuş gibi oldum neyse sonra tekrar doktoruma gittim tekrar muayene ettiler cinsiyeti sordum tekrar bana dediği şey biz cinsiyete bakmıyoruz dedi orda söylemediler mi dedi bende kız dediler dedim amaa kafam karıştı çok korkuyorum ya tekrar erkek derlerse diye detaylı ultrasona güvenmelimiyim ?