Kızlar merhaba 32 haftalık ikiz hamıleyım kasıklarıma oğlum bgun asırı baskı yapıyor yürürken bile zorlanıyorum iki hafta önce de sancılarım başlamıştı bu neyın nesı basına gelen var mı birde 4 gündür isalım ve her yerde normal degıl yazıyor perşembe günü randevum var daha mı erkene cekeyım napayım bana akıl verın 😞