Oktay_mine_19 Hamiş anneler 37+3 bugün kahverengi lekeyle karşılaştım Ve Rahime sürekli iğne batar gibi his var sancım yok belim ağrıyor sizce neden doğum mu gerçekleşiyor acaba
Oktay_mine_19 Zynp-1 Bebiş çok şükür hareketli dün kontrolüm vardı hiç bişeyim yoktu sancımda 35 lerdeydi
1humeyrakomurcu Nişanın gelmiş canım ama nişandan günler sonra da doğum gerçekleşebilir gidip bi kontrol ettir istersen açıklığını falan