123NurKay123 Kivircikkuala ben laparoskopi oldum 45 gün yasak dedi 45 gün sonra değerlendirdik ama olmadi
znkara Kivircikkuala 1 ay yasak 1 ayda korun dedi doktorum yasaktan sonra korunmadık ve o ay kimyasal geçirdim doktorun ne dediyse lütfen ona uy çünkü pişman oluyorsun kasımda ameliyat olmuştum ocakta kimyasal geçirdim nisanda hamile kalabildim
Basakaltunsoyy Laparoskopi oldum 3 ay ara vermemi söylemişti gebelik için nitekim öyle de yaptık 5nci ayda kendiliğinde hamile kaldım :)
Basakaltunsoyy Kivircikkuala yok hayır herhangi bir sorun yoktu, yumurtalık kistim vardı o alınmıştı şu an 6 aylık hamileyim :)
Kivircikkuala Basakaltunsoyy benim sağ tıkalı sol açık inşallah bende güzel sonuçlar alırım 85 kiloyum 🥲🥲🥲