Zeyzey_1405 Kızlar ya normalde kan ilacını sabah içtim kahvaltıdan sonra da omega ilacımı içicektim nasıl olduysa anlamadım bi baktım tekrar kan ilacından içmişim acaba bebeğime bi zararı olur mu ya çöm tedirgin oldum
Servikal Zeyzey_1405 bişey olmaz canım inşallah ferah tut içini yoğurt ye.Bende de unutkanlık başlamıs hatırlamıyorum bi ilacı içip içmediğimi.2 doz almıs mıyım hep diyorum
Busenl Zeyzey_1405 bende yanı şeyi yaptım hiçbirşey olmaz doktor kardeşime günde 2 defa iç demişti başka ilacı bilmem ama bunda sorun yok
guzelanne01_ Zeyzey_1405 hayır bişey olmaz tek seferlik olmuş sonuçta Bazı gebelere değeri düşük olanlara özellikle günde 2 kere iç deniliyor mesala magzenezyum normalda günde 1 nadiren 2 ama bende el uyuşması çok fazla doktorum 3 iç dedi günde