gevezeyazar1 bende tam 1 bucuk yildir devam ediyordu. Simdi evliligimin ikinci yilina yaklastim. Vajinamda sigil cikmisti, doktor dogal satilan sirke alan islak mendile dok sigili sil gecer demisti. Sigil tam vajinanin giris yerlerinde oldugu icin , bi nevi vajinayi sirke ile silmis oluyordum. 20 gun boyunca gunde 4-5 kere sildim sigilleri. O arada vajinaya sirke giriyodu hep. Kuruduktan sonra temzi ic camasiri giyip kuru tutuyordum orayi. Bi baktim mantar gecmis ne kasinti ne bisy hicbisy kalmamis. Cok sukur halada yok . Olmasinida istemem bir bucuk yil neler neler kullandim , her ay kadin doguma gitmekten bikmistim arrik