Gayeeee Anne ve anne adayları kız bebekleriniz kaçıncı haftada doğdu ve ya doğacak 40. haftayı bekleyen kız bebişler var mı? Genel olarak Çevrenizden duyduklarınız var mı?
beyzacmvrc Gayeeee bende kız bebek bekliyorum. Kızlar erken gelir diyorlar ama burda 39-40 lari bulan hatta geçeni de çok duydum Bence canları ne zaman gelmek isterse o zaman geliyorlar bizde 35+3 uz sanki 38+ larda iken gelecekmiş gibi bı his var içimde 🤭
Gayeeee beyzacmvrc yaa❤️❤️❤️ inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız tam zamanında gelsin sağlıklı mutlu bir bebiş olsun🍯