Hatice90 ben gebeliğimi 3 haftalıkken öğrendim 6.haftama kadar iştahım artmıştı. Sonra 6.haftamda mide bulantılarım başladı ve ben sürekli kustum hiçbişey yiyemedim. Tek yediğim tuzlu çubuk krakerdi. Şu an 11 haftalığım ancak iştah falan kalmadı bende. Gün içinde deli gibi acıkıyorum hatta şu an bile aç hissediyorum ama yemeğe oturduğum da doğru düzgün hiçbişey yiyemiyorum. Bu zamana kadar da toplam 9 buçuk kilo verdim. Bu durumun bir an önce bitmesini isteyenlerdenim bende..