minnakbebem Hanımlar çok heyecanlıyım acaba ne zaman doğuracağım ben yaaa şimdilik bir belirti yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ tecrübeli olanlar yardımcı olabilir mi ne yapmam lazım bu süre nasıl geçecek çok merak ediyorum
Selviye minnakbebem benimde son 10gunum heyecanla bekliyoruz😊benim 3.dogumum ama biraz korkuyorum Rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucagimiza almayı nasip eder ins
minnakbebem Selviye aminnn inşallah ya benim akşam üzeri nişanım geldi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bekliyorum sabırsızlıkla ne olacak diye yarın doktor kontrolüm vardı zaten bakalım ne olacak.
minnakbebem Selviye benim sancılarım var hafiften ama ebe dün baktı açıklık yok dedi bir de çatım darmış sen normal doğurma bence dedi çok korkuyorum 😔😔
Selviye minnakbebem doktorunla görüş o zaman kaybetmeden boş yere sancıları çekme sonra boş yere sanci çekip bide sezeryan olmak var eğer çatı darligin varsa direk sezeryan günü verir sana
minnakbebem Selviye yarın gideceğim inşallah muhtemelen sezaryen olacak bende artık yapacağıma inanmıyorum zaten 😔