Evrem990 Bazıları ediyor baziları etmiyor yogunluguna duruma göre degişiyor.ben 1 kere kabul etmişlerdi birinde resmen tersledi.şansina yani canım:)
Kubrakarahan Evrem990 evet dün gece bişeyden dolayı cok korktum sıçradım karnımın ağrısı geçmedi daha korkuyorum bişey oldu diye o yüzden bi kontrole gitmek istiyorum kendi doktorumda uzakta o da bi gözük dedi
Evrem990 Yaa geçmiş olsun canım.üzüldüm bencede git bi görün mutlaka bisey olmamiştir insallah da icin rahat eder.bizede haber ver
Kubrakarahan Evrem990 allah razı olsun kuzum gittim hareket etmiyor dedim uyuyormuş tam kontrol esnasında uyandı bebiş gördüm kıpır kıpır 😇🙏
Evrem990 Yaaa harikaaa:)ne güzel için rahatladı dimi.bende öyleyim ya bide daha haraketlerini hissetmiyorum ya daha çok evhamlanıyorum.senin kacıncı haftan
Kubrakarahan Evrem990 18+4 kuşum benim normalde hissetmen lazım ama plesentam rahimin üzerinde imiş sağ sol kasık da hissedersin onuda net hissedemezsin daha dedi kötü bişey değilmiş ama hareketleri geç hissedermişim senin kaçıncı haftada