Gozde_cavdar Evet canım. Kendi sancım gelmeyince 41+2de hastaneye yatışım yapıldı, 13 saat suni sancı verdiler ama açılmam olmadı bebek kanala yerleşmedi kalp atışları yavaşladı o yüzden 41+3 olduğumuzda nöbetçi doktor kimse hemen acil sezaryene aldı