Daha öncede sormuştunuz galiba detaylı içindi değil mi? Zaten çok fazla perinatolog yok bildiğim kadarıyla ben çağrı güvene gidiyorum düzenli hastasıyım memnunun detaylıda iyiydi zaten her görüşmemiz detaylı yapılıyor gibi oluyor o yüzden ben memnunum