Balbebek012 Eesrakkaya iki isim zor söyleniyor bir de afra ismi ciddi güzel değil bence çok daha güzel kız isimleri var 🥰
Hmyraltnts Eesrakkaya Afra tek başına güzel eğer illa iki olsun istiyorsanız ben Meryem afra ismini çok beğeniyorum kızım olsaydı koymayı düşündüğüm isimlerden biriydi canım 🤷🏼♀️
Eesrakkaya Hmyraltnts iki isim istemiyorum açıkçası ama daha bereketli bir ömrü olur diyorlar ondan kafam karıştı
Amineazra Eesrakkaya ikisi kafiyeli olmuş anlamları da güzel ama içinize sindi ise neden olmasın 🌿 her ikisi de sevdiğim isim