Sevimlianne_adayi Sormanehaldeyim20 tatlım benim 3 gün önce sanırım aynı böyle idi bilemiyorum umarım sende güzel sonuçlar olur da bende böyleydi dün tekrarladım negatif umarım herşey gönlünce olur regl olmazsan tekrarla
Sormanehaldeyim20 cahilelafanlatamazsinyorulmaa hemen versem çıkar heralde demi idrarda silikte olsa çıktığına göre
tulaytnbl Benim testim de aynı böyle çıktı bende içini sökmüştüm ışığa tutunca daha çok belli oluyo 2-3 gün sonra tekrarladım daha koyu ve hemen çıktı hamileyim
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Sormanehaldeyim20 varsa çıkar ama çok düşük bir değerle öğrenebilirsiniz endişenmemeniz için dedim daha da netleşmiş olur o yüzden yani
Hatice333 Sormanehaldeyim20 bende sabah yaptım böyle çıktı kan versem mi çok kararsız kaldım canım en vereceksen sonucunu yazar mısın ben de akşam vermek istiyorum
Sormanehaldeyim20 Hatice333 cahilelafanlatamazsinyorulmaa Berkos Yeni yaptım bunu kaset test. Bir erken gebelik daha yaptım onda da ilk attığım gbi silik çıkmıştı. Normal kaset testte daha belirgin😊
naneliseker_ Sormanehaldeyim20 bence erkenler para tuzağı bende dün yaptım yoktu. Bugün böyle gölge cizgi çıktı anlam veremedim Adet sancimda var sizin var mı
Nunuuh Sormanehaldeyim20 Bir az var gibi 3-4 gun daha bekle derim bir test daha yap sonrasinda doktora kan testi için gide bilirsin🙏Allah kalbinize göre versin 💖🌸