Kızlarrr bugun sağlık ocağından aradılar tetanoz aşısı içinde İnternetten araştırmıştım ben son 10 yıl içinde yapılmışsa gebelikte ayrıca yapılmasına gerek yok yazıyordu. Ben yaklaşık 5 yıl önce işe girerken yaptırmıştım. Tekrardan şimdi yaptırsam bi sorun olmaz herhalde dimi