mugeb123 Selamlarr herkese 🙏🏻2 li test sonrası 4 lü tarama testine gerek yok deniliyor yaptıran var mı gerekli mi cevaplarsanız sevinirim 💚🙏🏻
Aaeccc mugeb123 merhaba🌸 benim ikili iyi cıkınca üçlü ve dörtlü yaptırmadm. Zaten detaylıda 1 ay sonrası oluyordu, detaylıyı bekledim🥰
Braa3434 mugeb123 Merhaba bende yaptırmadım ikili testimde sorun çıkmamıştı detaylıyı yaptırdım sonrasında