Aysenur96- Adetime 2 gün kala 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim gün içerisinde arada adet sancımın çok çok hafifini yaşıyorum normal mi acaba ?
Bahaarrrk Aysenur96- ovulasyon günün ne zamandi canim kaç günde bir regl oluyorsun tarihler hakkında bilgin var mi?
aresmia Aysenur96- her insan aynı değil kuzum. Bütün semptomları tamamen vücuduna göre yaşarsın. Bende ağrı, yerleşme kanaması, kusma , bulantı hiçbir şey olmadı. İnsallah rahat bir hamilelik geçirirsin 🥰🙏
Bahaarrrk Aysenur96- bende 16 Nisan’da regl oldum 6 7 Mayıs ovulasyon günümdü döngüm 35 40 günde bir oluyor son dönemde şu an 31. Gündeyim mide bulantım oluyor arada sürekli sıcak basıyor ama piskolojik mi bilmiyorum erken gebelik testi yapsam mi sence ?
Aysenur96- Bahaarrrk şuan erken gebelik testi yapsan çıkmama ihtimali var ama garanti olmasını istiyorsan kan testi de yaptırabilirsin ben adet günü beklentimden 8 10 gün önce idrar testi yaptım negatif çıktı. Adet günümden iki gün önce tekrar yaptım pozitif çıktı
Bahaarrrk Aysenur96- ağlicam artık beklemek ne kadar zor ya birde ben inanılmaz kararsız sabırsız biriyim 100 yıl gibi geçti şu 10 gün 🤦🏻♀️
Aysenur96- Bahaarrrk inanır mısın benim de aynı şekilde cumartesi günü doktora gideceğim ama çok erken öğrendiğim için acaba bir problem var mı sağlıklı gebelik mi diye düşünmeden edemiyorum Sen sabırsızlık yapma her şey olacağına varıyor çünkü 😍
Bahaarrrk Aysenur96- teste pozitifli gördüysen kan ver önce kesin oluca 6 . Haftayı bekle bemce kalp atışını duymak için ben ilk hamileliğimde 35. günde öğrendim regla 1 gün vardi sonra 4 gün bekledim kan verdim 555 çıkmıştı değeri sonra 12 15 gün sonra hastaneye gittim bebeğim o sıralar 7 haftalikti kalp atışını da direk duymuş oldum 4 5 6. Haftalarda kalp atışı duyulmuyor insan çok stres yapıyor buda kötü etkilenmeye sebep oluyor şu an düşününce nasıl o kadar dayananildim diyorum ama😂
Aysenur96- Bahaarrrk işte ben 5. Haftam olmuş olacak gittiğimde doktora muhtemelen kalp atışını duyamayacağım ama sabırsızlanıyorum 😂
Aysenur96- aresmia yaşamamışsın ama yerleşme kanaması nasıl oluyor peki onunla ilgili bilgi sahibimisin kuzum ☺️
aresmia Aysenur96- Kuzum ovülasyon tamamlanıp bebek rahme tutunmaya çalışırken oradaki kan damarlarından dolayı açık pembe renkli kan geliyormuş. bir pedin yarısını dolmayacak kadar az diyende var 2-3 damla geldi diyende